Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag bara d-ö-r så snyggt!!!!!

Publicerad 2012-08-01 11:06:41 i Vanlig vardag,

Nu på morgonen satt jag och hittade en ny leverantör till mina underkläder. Hjälp så snygga underkläder det finns. Jag bara dör. Vill ha, vill ha, vill ha, vill ha.

Skickade en förfrågan till dem om de har större storlekar. Jag hoppas det. Nu är det ju direkt från tillverkaren och då borde det gå att fixa valfri storlek kan jag tycka. Hoppas, hoppas. =)
Ett urval av all de 455 Bhar som fanns att välja mellan hos den här återförsäljaren.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela