Real Time Analytics

Livet På En Kant

Imorgon börjar mitt nya liv

Publicerad 2012-08-05 21:53:57 i Vanlig vardag,

Vanligtvis brukar det heta så när någon ska gå ner de 10kg+ någon lagt på sig, eller sluta röka eller något annat som man vill bli av med. För mig handlar det kort och gott om att JAG PÅBÖRJAR NÅGOT JAG VILL GÖRA.

Jag vill göra något eget och nu känner jag att jag har hittat något jag behöver. Jag har världens bästa partner. Han är bara toppen. Ni anar inte hur bra han är. Nu bestämmer jag också att det kommer att vara så jämt. Friends forever liksom!

Imorgon får vi våra broschyrer. Jag är ju inte väntetypen. Väntläge finns inte inprogrammet i mig och ska vi göra något måste vi göra det NU. Det som känns lite oroväckande är att vi ännu inte gjort någon hemsida, ingen webshop, ingen det, det, det eller det. Vad ska vi då använda för att någon ska kontakta just OSS när vi väl hängt upp broschyrerna? Jag är smart, jag kommer på något.

Strategin håller på att bearbetas i min hjärna och jag har en plan. En tydlig sådan. Hehe! Inte ful på något sätt. Jag har helt enkelt funderat ut var glappet i hästfodervärlden finns och insåg att i MIN mat kan jag täcka upp det. Dock behöver jag en produkt från en annan tillverkare. Det blir ett helhetsupplägg inom den kategorin. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela