Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hemsidan snart färdig!

Publicerad 2012-08-08 23:58:47 i Vanlig vardag,

Japp, precis som jag skrev är hemsidan för hästfoder försäljningen snart färdig. Jag påbörjade den ikväll och jag är toppennöjd med vad jag åstadkommit så långt. Finns INGET mer att önska så här långt. Det är faktiskt till och med så att jag måste flytta min andra shop hit. Den här sidan var en miljon gånger mer lättanvänd och precis det jag hela tiden letat efter. Nu hittade jag det. Två-tre månader senare liksom.

Jag tror att jag har min kära kollega att tacka för att jag även körde igång med underkläderna igen. Bara hästmaten rullar på ska jag satsa lite mer på den igen. Just nu lägger jag all energi på foderdelen. När den väl är färdig (och jag inte har någon tid kvar typ) ska jag fortsätta med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela