Real Time Analytics

Livet På En Kant

De 10 vanligaste drinkarna

Publicerad 2012-08-15 12:47:10 i Vanlig vardag,

Enligt drinkar.nu är de mest visade drinkarna
 
Mojito
Aborre
Frozen Strawberry Daiquiri
Cosmopolitan
Nisse
Annas Paradise
Barbro
White Russian
Godfather
Enkel apelsindrink
 
Det känns bra när jag endast har hört talas om 4 av dem. Aborre är väl ändå en fisk som Barbro äter? Bäst jag tar med mig papper och penna på tåget. Här behöver pluggas. Mobilen är laddad. Det borde väl finnas en drink-app. Om inte annat ska jag fan ta och fixa en. Hur smygkör man drink-appen i stridens hetta i baren? Det är ett senare problem.
 
Nu är det iaf dags att åka. Hunden är avlämnad och jag ska samla mod för MI episod LivetPåEnKant goes bartender.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela