Real Time Analytics

Livet På En Kant

Besviken

Publicerad 2012-08-14 11:47:39 i Vanlig vardag,

Ja, som rubriken lyder är jag väldigt besviken på en person. Hur ska jag göra nu? Fan, att människan ska vara så jävla korkad och dum. Vad det är för fel?

Det här ställde ju allting på sin spets, men jag bestämmer nu att idag är ingen bra dag att ta det beslutet. Jag ska ta det på torsdag. Det ger mig hela 3 dagar att tänka igenom det hela. Min stress över det nya jobbet imorgon kväll är då över och jag kan tänka klart. Idag är ingen bra dag att ta några sådana beslut eller lösa den typen av problem.

Inlägget om ESPM får vänta lite då jag inväntar mailsvar från en person.

Ha det gött. Solen skiner här idag och jag kör på "våga vägra vara bitter".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela