Real Time Analytics

Livet På En Kant

Avslutade kvällen med en rolig grej

Publicerad 2012-08-06 05:23:00 i Vanlig vardag,

Igår kväll avslutade jag med en rolig grej. Jag räknade ut hur mycket omsättning som krävs för min mål. Haha! Vi kommer att få arbeta ihjäl oss. Nåväl, båda är ju vana vid hårt arbeta so why not! Siktar man mot stjärnorna når man åtminstone trädtopparna.
 
Ingenting är omöjligt. Jag la ner delmålet i mindre bitar och bröt ner det till veckovis försäljning. Det är inte omöjligt. Bara vi marknadsför oss rätt är det inga problem. Skulle vi dessutom lyckas få en, eller två, större kunder är det kirrat och klart! Fördelen med hästfoder är ju att kunderna är återkommande. Med min nisch tror jag dessutom att det kan lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela