Real Time Analytics

Livet På En Kant

Att starta en business......

Publicerad 2012-08-07 21:18:09 i Vanlig vardag,

Snacka om att allt tar tid. Fick precis tag på min partner och nu är prislistan näst intill färdig. Bara ett enda pris som fattas för att den ska vara komplett. Förhoppningsvis är den sista delen färdig till imorgon.

Kvar att göra den här veckan är hemsidan, fixa så att vi kan skicka nyhetsbrev. Ordna lagerlokal (höhö planering enligt mig). Ev lägga ut annonser på Blocket, Hästnet och Bukefalos. Sätta upp broschyrer och lappar i lite fler stall. Kontakta vissa personer som jag talat med under helgen och skulle återkomma när jag fått broschyrerna. Det borde jag ju hinna.

Imorgon ska jag arbeta med att göra produktsidorna till hemsidan/shopen färdig. Jag måste också ta reda på lite saker om mina produkter som jag fått frågor om idag.

Tjoho, vad det är skönt med semster. Äntligen hinner jag arbeta på riktigt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela