Real Time Analytics

Livet På En Kant

Äntligen känns det som att det händer något

Publicerad 2012-08-03 22:51:28 i Vanlig vardag,

Nu känns det äntligen som att det börjar rulla på. Var på väg att beställa BHar idag, men sedan kom jag på att jag kan ta in beställningar och sälja så istället. Priset blir bra of course. Självklart som alltid! =)

Nu ska jag snart lägga mig och suga på karamellen att något hänt i rymden och äntligen börjar det ta fart.

Det kanske var den där dagen som jag gick på våran ramp(läs: långa, smala, svajiga planka) fram till containern och tänkte att jag inte vill arbeta. Alla vill ju göra något och när jag gick där insåg jag helt plötsligt att jag vill göra något eget.

I helgen åker papprena till SKV in och sedan kör vi. Vi innebär alltså jag och min toppensupervän. Nu finns det varken återvändo eller något att förlora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela