Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ångestdag! =(

Publicerad 2012-08-13 21:33:08 i Vanlig vardag,

Idag har varit en jobbig dag. Jag har haft värsta ångesten. Dock helt utan anledning. Det kan tänkas bero på att jag ska jobba på nytt ställe på onsdag. Vi ska beställa hem första leveransen. Telia verkar dessutom ha damp för jag kommer inte fram på deras linje när jag försöker ringa till min käre partner. Jag får bara ett meddelande om att numret är upptaget. Suck! =( Måndag är min nya hatdag.
 
 
Det går nog över till imorgon. Då ska jag försöka vara ute mycket. Göra färdig det sista i stallet står också på listan. Det kommer att kännas skönt.
 
Nu ska jag lägga mig alldeles strax för den här dagen vill jag tar slut fort så jag kan börja på en fantastisk tisdag imorgon istället. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela