Real Time Analytics

Livet På En Kant

Akuten på Karolinska igen....

Publicerad 2012-08-04 11:07:56 i Vanlig vardag,

...tacksamt nog var det inte jag som varit där under natten. Inte för att det som känns bättre när det är någon annan. I det här fallet var det min mamma. =(
Hon var rätt risig när jag hämtade henne. Hon har fått någon infektion på något i magen. Illamående och jätteont. Usch då! Sedan när jag lämnat av henne åkte jag och hämtade ut medicinen. Nu undrar ju jag: Varför är apoteken stängda eller öppnar sent på helgerna? Får man inte vara sjuk då?
Jaja, DocMorris i InfraCity räddade mig än en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela