Real Time Analytics

Livet På En Kant

Va fan, vem beställde kyla?

Publicerad 2012-04-03 06:17:16 i Vanlig vardag,

Jag vill veta vem det var som beställde kallare och äckligare väder. Du är en väldigt ond människa, bara så du vet. Jag vill inte se -5,3 grader när jag kliver upp efter att det varit värsta vårvädret tidigare i år.

Nu ska jag åka och jobba iklädd vinterutstyrsel och det känns inte så bra. Hästarna vill ha täcken på sig också och det känns också sådär.

Hmm....i övrigt blir det nog en toppendag. Iaf min. All ondska över den som beställde kylan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela