Real Time Analytics

Livet På En Kant

Om att prata halva natten i telefon....

Publicerad 2012-04-24 11:12:36 i Vanlig vardag,

Jag hinner inte riktigt skriva här nu. Igår jobbade jag, gjorde lite här hemma, fixade stallet och sedan pratade jag med min vän fram till, ja, väldigt sent. Det var trevligt och ett väldigt givande och roligt samtal. Jag kan inte berätta mer än så. Vi är bara vänner och inget annat.

Nu ska jag ner till stallet igen. Får snart besök där nere och har inte sopat och gjort iordning. Hörs senare. Idag kanske jag får till fler uppdateringar här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela