Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tredje gången gillt....

Publicerad 2012-04-07 15:22:04 i Vanlig vardag,

För tredje dagen i rad ska jag på middag. Det har varit helt fantastiska dagar att vara ledig på. Ikväll är det släkten som har middagsbjudning. Det brukar vara helt suverän mat.

De andra två dagarna har det också varit det och sällskapet kan man inte annat än tycka om.

I veckan sedan hoppas jag faktiskt på manligt sällskap. Hihi! Nu fick ni något att fundera över. Mer än så tänker jag inte berätta heller. Ärligt talat känns det faktiskt riktigt bra dessutom. Nu för sekunden gäller dock att duscha, byta om och sedan se till att man ser ut som den där modellen man faktiskt egentligen är.

Red förresten igenom programmet idag igen, även om det var lite trångt i ridhuset med flera andra. Det kändes en miljon gånger bättre än igår och jag är lite taggad även om jag irriterar mig på mitt eviga skumpande i traven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela