Real Time Analytics

Livet På En Kant

TACK V!

Publicerad 2012-04-30 06:04:25 i Vanlig vardag,

Hade det inet varit för dig hade jag varit rökt nu. Det är tur att du har en enormt sinne för rätt och ordning. När klantskallen ställer klockan som inte alltid ringer och glömmer(för att hon pratade med en man) att trycka in laddaren i telefonen så den hinner ladda ur. Då står du där, kollar på klockan och säger: Nu är de, mitt det väl ändå dags för arbete? Tack V mitt hjärta att du körde stand in som väckarklocka idag annar hade jag varit rökt.

Nu hinner jag till jobbet och släppa ut hästarna i tid. Tänk om inte han hade kommit och sagt att jag var ute i sista sekund igen. När hade jag kommit till jobbet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela