Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nu har vi pratat iaf

Publicerad 2012-04-22 18:55:03 i Vanlig vardag,

Jag har pratat med honom nu och det känns bättre. Vi är ju precis som innan bara vänner.

Jag ska ner till stallet nu och göra kväll där. Sedan blir det kanske en liten update till med mer om vad som hänt. Känns som att jag jobbat dygnet runt senaste tiden och orkar inte ta mig för något öht. Måste väl svänga förbi affären då det saknas livets nödtorft här hemma i form av mjölk och kaffe. Katastrofen är ju total i det läget.

Kommentarer

Postat av: Aj

Publicerad 2012-04-22 20:14:08

Kaffe med mjölk (och cig...) kan man inte leva utan :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela