Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nej, nunna är det som gäller

Publicerad 2012-04-29 19:03:51 i Vanlig vardag,

Jo, det blir nog så trots allt. Jag orkar fan inte hålla på med korkade män. Helt jävla useless liksom.

Är det ok om man trycker av telefonen om han trots allt skulle ringa sedan? Ja, det är det faktiskt. Jag har frågat en annan man och jag har all rätt att göra så och då kommer jag att göra det också.

Jag skiter i honom nu. Jag har inte tid och ork att hålla på med såna. Jag fick ju ett svar nu, men det var faktiskt korkat så nu skiter jag i honom. Det finns faktiskt andra.

Kommentarer

Postat av: Aj

Publicerad 2012-04-29 23:54:06

Du ska inte ha så bråttom! Jag tror att just den här är värd att väntas ut lite...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela