Real Time Analytics

Livet På En Kant

Min nya vän

Publicerad 2012-04-18 09:58:20 i Vanlig vardag,

Vi pratade igår igen. Det blev alldeles för sent. Jag tror att vi inte la på förrän kl halv tolv. Det gör faktiskt ingenting. Jag tror att om vi inte skulle upp båda två skulle vi ha pratat hela natten. Det är så skönt att ha någon att prata om precis allt med. Jag menar verkligen allt. Ingenting är heller konstigt när vi pratar och ingenting är konstlat eller tillgjort som det alltför ofta är. Jag längtar redan till nästa gång vi pratar bara för att det är så hmla skönt att ha någon att dela alla tankar med utan att bli dömd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela