Real Time Analytics

Livet På En Kant

Män alltså! Vad är det för fel på dem?

Publicerad 2012-04-21 17:11:44 i Vanlig vardag,

Han hörde av sig i natt igen via ännu ett sms. Tacksamt nog var jag så trött att jag inte vaknade för då hade jag blivit apsur. Jag svarade kort och gott "Jag vill vara ifred." Det kändes som något som går att förstå och han verkar ha fattat för han har inte hört av sig på hela dagen. Det är väl bra.

Ligger i soffan nu och ska titta på Emma på SVT Play. Det gick väl igår på tv och jag har följt serien och vill se de två sista avsnitten också. Sedan funderar jag på att åka in till stan och träffa en vän som jag inte sett på 16 år. Woho! Snacka om roligt. Synd bara att jag är sjukt trött.

Igår sökte jag ännu ett jobb. Jag känner att jag kanske vill göra något annat ett tag för som det är nu orkar jag aldrig rida mina egna hästar och de dagar jag är ledig tänker jag bara på att jag ska jobba nästa dag och att det känns piss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela