Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lediga dagarna slut....

Publicerad 2012-04-09 06:02:55 i Vanlig vardag,

Nu är det jobb igen som gäller, men bara idag. Imorgon är jag faktiskt ledig igen. Hihi! Jag tycker om mitt nya schema. =) Imorgon måste jag in på SKV ändå och fixa med lite papper så det blir ändå inte en ledig.ledig dag.

Nu måste jag nog åka om jag inte vill komma för sent. I natt stängde jag till hästarna. Det var jävligt klantigt att ha dörren öppen natten innan. Vattnet hade liksom frusit lite längst ut. Som tur var inte så mycket så jag lyckades tina på några minuter. Fatta hur pinsamt. Hoppsan! Det var visst -5 i natt och dörrarna var öppna.... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela