Real Time Analytics

Livet På En Kant

Långfredag med pissväder

Publicerad 2012-04-06 07:45:23 i Vanlig vardag,

Idag blir det mycket häst, städa och sedan ska jag göra en god middag till mig själv. Till middagen blir det vinet från igår. Städningen är det som lär ta längst tid idag. Det ska bli storstädning. Det är till och med så att jag tänkte göra iordning loftet.

Jag har märkt att mitt hem åtminstone blivit finare och finare senaste tiden så något måste jag ju ha gjort som gjort att det blivit fräschare. Skillnaden med städningen idag är att jag även tänkte städa ur hela kylskåpet. Det har jag inte gjort sedan jag flyttade in och tro mig, det behövs.

Nu måste jag däremot släppa ut hästarna i hagen. När jag piffat mitt hem kommer jag att bjuda på bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela