Real Time Analytics

Livet På En Kant

Idag har jag sökt jobb

Publicerad 2012-04-17 12:27:31 i Vanlig vardag,

Ja, fatiskt så har jag gjort det. Det var ett deltidsjobb, som jag jobbat extra nu. Det är nära och bra. Vi får väl se. Min yrkeserfarenhet inom området är inte gigantisk, men har man inte sökt har man inte tagit sina 50% att få ett ja. Utan att söka har jag garanterat fått ett nej.

Jag har också påbörjat min fysikkurs, men det tog lite stopp efter en ochen  halv timme. Jag vet inte om det beror på att jag blev trött, eller att jag är korkad. Nu blir det en liten paus i friska luften och kanske en liten ridtur. Det borde göra susen för att komma igång igen. Sedan blir det lite lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela