Real Time Analytics

Livet På En Kant

Helgupdate

Publicerad 2012-04-15 20:22:13 i Vanlig vardag,

Har inte hunnit skriva något i helgen. Igår jobbade jag från kl 6.30 på morgonen till 11 på kvällen. Idag jobbade jag bara normalt, men var sjukt trött för det blev väldigt lite sovet i natt.

Jag kan inte riktigt skriva om det här i bloggen för allt det känns lite konstigt och förvirrat, men samtidigt glasklart. Naturligtvis har det med en man att göra. Jaja, det löser sig nog. Tiden fixar det mesta. Imorgon är jag tack och lov ledig och ska först sova ordentligt och sedan göra lite saker jag ligger efter med.

Nu orkar jag inte skriva mer för ikväll. Ni som vet vad det här lite konstiga, men samtidigt glasklara är får fråga IRL om ni vill ha något svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela