Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fullt ös igår! =)

Publicerad 2012-04-01 11:12:01 i Vanlig vardag,

Jag lyckades kliva upp i tid i morse och släppa ut hästarna. Idag blir det nog en powernap på eftermiddagen. Ingen idé att lägga sig ner och sova nu.

Det var sjukt roligt att jobba igår. Det var fullt ös hela kvällen och överlägset det gladaste och roligaste sällskapet jag serverat. Det var en massa travfolk. Jag tror att jag skulle passa bättre som travmänniska än ridhästmänniska faktiskt.

Jag ska ner och fixa lite i stallet. Det var kallt idag, men både klädväl och kropp har ställt in sig på vår redan. Det blir inte mer update än så här nu. Jag har tagit kort på min nylagade box, men lägger in den senare för jag har inte telefonen i närheten just nu.

Det lär bli mer bilder i dag för det fixas en massa nere i stallet så det lär bli lite refreshment på placet. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela