Real Time Analytics

Livet På En Kant

Bara sååååå roligt

Publicerad 2012-04-20 19:44:37 i Vanlig vardag,

Nu ska jag ner till stallet och natta hästarna. Imorgon är det dags för jobb igen och det blir inte mer än så här ikväll. Ett glas vin ska jag ta mig när jag kommer upp för det är jag värd.

Idag hände något roligt. Jag blev tillsagd att söka ett jobb för jag stämde perfekt in på profilen som de letar efter. Det blir också när jag kommer upp från stallet. SÅÅÅ himla roligt att jag dessutom redan fått ett gott ord inlagt för mig. Jag känner att jag behöver lite nytändning i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela