Real Time Analytics

Livet På En Kant

Värt et eller?

Publicerad 2011-09-02 16:58:39 i Vanlig vardag,

Sitter och funderar på om det verkligen är värt et. Tror nästan inte det. Orkar inte lägga ner någon mer tid och energi nu. Det är tur att jag har en guru nu. Han är bra! Mycket klok människa som ger vettiga svar. Han verkar inte vara tillgänglig dagtid, men det är ok. Råden man får av honom är värt all väntan, fast om sanningen ska fram är det ingen väntan egentligen. Bara en känsla av väntan. Det är nog så att det bara är Gud som kan vara tillgänglig dygnet runt och av honom får jag ändå inga råd så det kvittar ju. Jag tror jag kör på vänta och rådfråga guru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela