Real Time Analytics

Livet På En Kant

Två dagar kvar

Publicerad 2011-09-12 16:01:55 i Vanlig vardag,

På väg till stallet nu. Arbetsdagen är precis slut och nu har jag bara två dagar kvar innan en dag ledigt och sedan hela helgen ledig också. Ska bli så skönt. På lördag har jag bokat med ridsällskap så då blir det tur ut med Ante och Norton. Imorgon skulle jag ha en som skulle provrida Norton, men jag får ställa in det för jag trodde han skulle fått på sin tappade sko idag när hovslagaren var där. Har lite tid att förspilla i stallet nu en stund fram till åtta så det blir kanske ett till inlägg när jag får lite tråkigt om en stund. Nu kanske jag får roligt sällskap i stallet och då blir ni utan-sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela