Real Time Analytics

Livet På En Kant

Svar på annonsen

Publicerad 2011-09-15 11:34:25 i Vanlig vardag,

Jag har redan fått ett svar som jag tycker verkar vara av intresse. Precis innan skickade jag ett svar tillbaka till den som svarat på annonsen. Vi kan hoppas att det är något bra. Jag sa ju att jag hade en plan och det här borde kunna vara något.

Jag har fått fler svar också och jag ska kolla igenom dem. Först ska jag städa lite och fixa här hemma så det blir rent och snyggt, för det behövs. Som ni vet gäller pedant eller helskitigt och det var pedant och är på väg till helskitigt och det vill jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela