Real Time Analytics

Livet På En Kant

Några kloka ord på vägen

Publicerad 2011-09-27 22:02:25 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Life rules!!!
Tycker ni inte att det stämmer utan att ni hellre känner att det lutar åt att life sucks, då kan ni få byta liv med mig ett tag så ni inser vad som är värt något i livet. Ni kommer också att inse vad som är riktiga problem och vad som bara är småskit. Det är mycket bättre att ha riktiga problem för då blir livet mindre krångligt och konstlat att leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela