Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mycket på min lediga dag

Publicerad 2011-09-08 20:56:16 i Vanlig vardag,

Idag har jag gjort väldigt mycket känns det som. Först hade jag sovmorgon som jag skrev tidigare. Sedan åkte jag och Vson till stallet. Fixade lite med hästarna och motionerade Mongolid 1 dvs Ante. Han var en latmask som vanligt.

På kvällen sen åkte jag med en jag jobbar och tittade på när en annan jag jobbar med hopptränade med sin häst. Hon som hopptränade hade beskrivit det som att de brukar skena runt, men det såg jättebra ut.

Nu sitter jag här och tycker att det är lite kyligt, men det gör inte så mycket när man har någon som kan värma en.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela