Real Time Analytics

Livet På En Kant

Morgonstund har...

Publicerad 2011-09-29 06:15:44 i Vanlig vardag,

...ja, inte har det något med guld att göra. Trött som jag vet inte vad. Nu är jag på väg mot jobbet och jag slutar tidigt idag också. Ikväll kommer det en tjej som ska provrida Norton. Hoppas det är något som passar. Igår var han sjukt pigg och sådär mycket häst som bara han kan vara. Det är bra för då kan jag träna med honom också. Jag skulle gärna göra byten i varje och på igen. Så länge jag utvecklas spelar det inte så stor roll om det är i hoppning eller dressyr. Norton har fortfarande massor att lära mig, bara jag får rätt hjälp. De flesta tränarna svar bara och säger att det ser bra ut, men det ser alltid bra ut på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela