Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mitt kinesiska dunderknark

Publicerad 2011-09-13 06:52:13 i Vanlig vardag,

Jag blev tokförkyld i lördags och när jag vaknade söndag morgon var smärtan i ena örat total. Då var jag glad att jag hade en burk med mitt kinesiska dunderpulver hemma. Jag började ta det lördag kväll när jag kom hem sedan har jag kört maxdosen på 9 kapslar per dag. Idag är jag bara lite snuvig och imorgon beräknar jag att jag är frisk igen. Det måste vara världens bästa "knark".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela