Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mina logistiska problem är snart lösta

Publicerad 2011-09-27 14:26:43 i Vanlig vardag,

Jag fick lite mycket på lördag. Nu bestämde jag mig för att fixa någon till mina egna hästar och själv lägga tid på min kommande träning. Det kommer att bli så bra. Jag behöver verkligen hjälp och jag vill fortsätta ha flyt med Ante. Nu har jag också bokat in några medryttarspekulanter och de kommer i veckan. Jag har min braiga vecka nu och slutar tidigt tisdag-torsdag. Så skönt! Ska passa på att njuta av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela