Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ledig dag idag

Publicerad 2011-09-17 10:36:51 i Vanlig vardag,

Idag ska jag bara vara ledig. Det ska bli jätteskönt. Jag tänkte spendera första delen av dagen i stallet och har sällskap av L som också tänkte spendera dagen där. Så himla skönt att bara kunna vara.

Tidigare var problemet att det inte var någon i stallet och det var så tråkigt att vara där. Nu är det tvärtom att det är alldeles för trevliga människor och det är jättelätt att spendera alldeles för mycket tid där varje dag. Angenämt problem jag har.

Jag har en rolig sak att se fram emot lite och det har med en man att göra, men det dröjer någon vecka innan det händer. Igår traderade jag lite, men jag har inte köpt något ännu. Lite extrasaker som jag behöver. Bla lite sårvårdsgrejer. Förstår inte varför inte alla hästägare inser att man måste ha en del saker hemma. Sedan är jag snäll och lånar ut, men får man någonsin tillbaka? Nope, folk är dåliga på att lämna tillbaka, inte alla, men de flesta faktiskt.

Det ska bli trevligt med samma sällskap som igår sen. Har ofta sällskap på kvällen nu och det är trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela