Real Time Analytics

Livet På En Kant

Kommer inte ens i andra hand längre

Publicerad 2011-09-07 22:27:33 i Vanlig vardag,

Alltså, jag känner verkligen att jag inte är så ambitiös med den här bloggen just nu. Finns som ingen energi över till det. Sedan har jag ingen inspiration över till att skriva heller för den delen. Just nu finns det andra viktigare saker att göra. Bloggen kommer inte ens i andra hand. *Lär ju hålla en dag eller två*

Det kommer väl tillbaka antar jag. Inlägget som Vson skrivit ska jag lägga in imorgon. Det kan nog bli lite intressant. Vi var ut på en lång nattanad ikväll, eller vi går inte så långt, det är mer så att jag går runt på ett fält fram och tillbaka och han springer av sig någon form av dampenergi som han har över. Han blir helt överlycklig när han fattar att vi ska dit på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela