Real Time Analytics

Livet På En Kant

Idag har det hänt så många saker

Publicerad 2011-09-15 21:05:37 i Vanlig vardag,

Preics som rubriken låter har det hänt massor idag. Jag ska berätta för er, men först måste jag upp på affären och handla lite mat. Just nu finns det varken lunch till imorgon, bröd eller ens mjölk. Det är lite jobbigt läge om jag inte skulle ta och knalla iväg.

Hungrig är jag nu också. Diskmaskinen måste tömmas för disken som var i fick jag köra om i morse. Jaja, jag ska berätta allt det andra när jag kommer tillbaka och kan stilla min hunger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela