Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hallå, var är ni?

Publicerad 2011-09-15 22:17:48 i Vanlig vardag,

Ibland undrar jag vad som händer med er bloggläsare. Vissa dagar har jag så få(tycker jag då) och ibland har jag några fler. Just nu verkar det vara en ordentlig dipp, fast egentligen kanske det inte är det. Jag funderar just de dagarna på om det verkligen är värt att skriva samtidigt om jag rannsakar mig själv inser jag att min inspiration till att blogga är på noll just nu också.

Jag vet att jag ändå kommer att fortsätta skriva. Läsarna är som bonus och är ni intresserade av det jag skriver så läser ni. Jag läser ju inte andras bloggar och verkligen inte varje dag. Det innebär väl bara att ni har ett liv om ni inte är inne hela tiden och läser och det vill jag att ni ska ha, ett liv alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela