Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fynda ridstövlar!

Publicerad 2011-09-18 09:59:24 i Vanlig vardag,

Hittade en annons på Tradera om ett par nya ridstövlar av supermärke. Det fanns bara fyra stövlar som de auktionerade ut och ett par var i EXAKT min storlek på både foten, höjden och runt vaden. Just nu ligger priset på 2-3% av normalt butikspris. Det är helt sjukt. Jag ska åka till stallet snart och sedan åka hem och bevaka min lilla auktion.

Jag tittade egentligen inte på stövlar utan lite andra småsaker som jag behöver. Får jag stövlarna får jag väl börja bära dem mellan stallet och hemma för inte vågar jag lämna kvar dem i stallet så mycket som har försvunnit för mig där. Tråkigt när man tror att det är stallvänner man har, men i min värld stjäl man inte från vänner.

Vi kan bara hoppas att ridstövlarna faller in i min prisklass i slutändan. Skulle vara roligt att ha ett par igen. Nu vet jag inte om jag kan rida i ridstövlar för jag får så ont i foten. Mina superjodpurs måste jag tvätta dragkedjan på också. Det är tur att jag köpte både snörning och dragkedja på de jag har, men jag kommer aldrig att köpa ett par ridsjor med bara dragkedja för det kommer in grus och då fastnar den och går sönder. Rekommenderas inte i ett stall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela