Real Time Analytics

Livet På En Kant

Föräldrar i förnekelse?

Publicerad 2011-09-14 06:56:12 i Vanlig vardag,

Tycker det är synd att vissa föräldrar lever i någon form av förnekelse när det gäller deras barn. Nu gör kanske alla det lite, men just de som har någon sjukdom typ kleptomani. I slutändan är det ändå barnet som får ta smällen. Det blir väldigt impopulärt när det försvinner saker i skola, i fotbollslaget, i stallet och senare i livet på eventuell arbetsplats. Om nu personen i fråga ens kan jobba. Nu finns det andra åkommor än kleptomani också. Jaja, hinner inte fundera mer över det. Nu måste jag arbeta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela