Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fixat lite med designen på bloggen igen

Publicerad 2011-09-09 13:32:42 i Vanlig vardag,

Jag var inte riktigt nöjd med den snygga designen på bloggen. Själv designen var jag nöjd med, men jag vill att alla inlägg ska gå att läsa och det gjorde det inte med den designen. Nu har jag tagit en riktig standarddesign, men istället finns alla inlägg med att läsa. Till exempel om man klickar på augusti 2011 kommer alla augusti-inlägg upp. Med den andra designen kom kanske bara en femtedel upp.

Jag prövade först att byta till min förra design, men det var samma sak där. Därför bestämde jag mig för att ta den här standard-designen och sedan fixa och trixa lite med den själv istället. Nu hinner jag inte göra det just här och nu utan det blir ett senare projekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela