Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det var effektivt!

Publicerad 2011-09-07 19:35:25 i Vanlig vardag,

Koffein-chocken jag gav kroppen i morse var toppen och verkligen effektiv. Jag känner mig inte alls lika trött som jag varit tidigare kvällar och ikväll behöver jag inte heller känna ångest för om jag inte lägger mig i tid. Imorgon har jag ingen tid att passa.

Det ska bli så skönt att bara slappa lite också. Imorgon måste jag hämta lite torv till pållarna och jag tänkte göra ett litet lager när jag ändå håller på. Skönt att ha lite hemma, även om jag bara hämtar 200 meter bort. Jag fick en förfrågan om ett Vson inlägg och han har tänkt lite på det och ska ta över skrivandet alldeles strax.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-07 20:25:35

Tack, jag har saknat V.son! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela