Real Time Analytics

Livet På En Kant

Är på så bra humör just nu

Publicerad 2011-09-26 06:17:35 i Vanlig vardag,

Jag vet inte vad som hänt senaste tiden, men jag är på så bra humör, nästan hela tiden iaf. Nu är jag uppe och ska snart dra mig iväg till jobbet. Det är nästan så att jag till och med ser fram emot att jobba. Möjligheten att det är underbaraste Ante som just nu gör mitt liv kan det vara.

Har sovit hur bra som helst, men med tanke på att jag var ute precis hela dagen igår är det inte så konstigt.

Jag lovar er att jag ska försöka fixa en kamera i veckan så ni kan få lite bilder. Nu är det mest tiden som är problemet för att lösa det, men jag ska försöka få till något. Jag ska försöka tradera in ett par ridbyxor också, men jag har varit för snål för att handla. Vet inte vad som hände för de kostar ändå under 200 kr med frakt så det är görbilligt för ett par helskodda ridbyxor. Jag gör ett nytt försök idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela