Real Time Analytics

Livet På En Kant

Stor skillnad....eller vad tycker ni?

Publicerad 2011-10-18 21:25:35 i Ante,

Idag var det verkligen skitväder ute. Snacka om trist väder. Jag orkade faktiskt inte rida, eller rättare sagt, jag hade absolut ingen lust idag. Istället tog jag värsta borstningen av Ante och snabbklippte Norton lite. Nu kommer jag själv att ha världens överskottsenergi imorgon även om jag är jättetrött just nu.

När jag ändå hade lite tid över tog jag ett nytt kort på Ante på stallgången. Personligen tycker jag att det blivit stor skillnad bara på femton dagar. Vad tycker ni?

2011-10-03



2011-10-18





Tycker att han blivit mer musklad och ser bättre ut på bilderna från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela