Real Time Analytics

Livet På En Kant

Solen skiner lycklig är jag....

Publicerad 2011-10-16 08:54:21 i Vanlig vardag,

Nu ska jag åka till stallet och jag är lite sen idag. Ska vara hemma innan kl ett och jag tänkte hinna svänga in och hämta ut ett par jobbskor också. Innan jag åker dit måste jag svänga in och köpa något att äta till frukost i stallet för här hemma ekar det tomt.

Jag får nog stressa lite i stallet idag om jag ska hinna för jag tänkte motionera båda hästarna. Det fanns en lista över lite fler saker jag tänkt göra i stallet, men jag får ta det någon dag senare. Nu ska jag speeda iväg. En sedvanlig söndagsfilm när jag rider Ante hoppas jag få till också. Ska bli roligt att se om det blir någon förändring om någon månad också.

Ha en bra dag ni också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela