Real Time Analytics

Livet På En Kant

Män är från Mars och kvinnor från Venus

Publicerad 2011-10-23 11:20:06 i Vanlig vardag,

Det är verkligen så. Egentligen har jag lust att skriva något annat i det här inlägget, men det tänker jag inte göra, tror jag. Det är något jag måste ta upp med min guru först. Han är klok och jag tror att jag redan vet svaret.

Däremot har den här veckan tappat all struktur och ordning gällande hästarna. Inga distraherande saker nästa vecka i form av män, tack! Nu är det inte ens något jag varit intresserad av. Bara det att de ändå varit distraherande. Jävla skit!

Nu ska jag iaf åka till stallet och idag är det fint fotoväder så någon fin bild idag blir det nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela