Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lite bilder från dagen

Publicerad 2011-10-05 21:46:54 i Vanlig vardag,

Idag bestämde jag mig för att inte rida eftersom jag var så trött igår och ännu tröttare idag. Hästarna får vila både idag och imorgon. Det är faktiskt inte så länge jag jobbat sedan jag var sjuk och jag tror att jag behöver lyssna på kroppen på en gång när jag känner mig minsta trött och sämre.

Lite bilder lyckades jag ta i dag iaf så här kommer det några.


Från i morse när jag började jobba.



När jag var på väg hem. Ganska meningslös, men ändå en bild.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela