Real Time Analytics

Livet På En Kant

Kurser för män

Publicerad 2011-10-22 19:10:57 i Vanlig vardag,

Alltså den här dök upp i morse på min Facebook och den är bara för underbar. Ni kan inte säga annat. Läs, njut och skratta säger jag bara!

 
KURSER FÖR MÄN !!!!
Folkhögskolan fristående kurser för män VT- 2011

Kurs 1 ... ... Hur man fyller på ispåsar Kursen går igenom varje arbetsmoment med diabilder. 950:-

Kurs 2 WC-papper. Är det sant att toalettpappret växer ifrån pappershållaren? Diskussionsgrupp 1500:-

Kurs 3 Är det möjligt att lyfta upp toalettringen innan urinering? Och hur lägga ner den igen efter urinering? Mycket praktiska öv...ningar 2000:-

Kurs 4 Efter middagen: Flyger de smutsiga tallrikarna själva till diskhon? Lösningar och exempel på videoband. 2500:-

Kurs 5 Lär dig att hitta saker, börja med att ställa de på de rätta platserna istället för att gapa och vända hela lägenheten upp och ner. Öppet forum 1900:-

Kurs 6 Att ge blommor till din älskade skadar inte din hälsa Bilder och ljudband 4000:- begränsade platser!!

Kurs 7 Våga fråga efter vägen när du inte hittar Berättelser ur verkliga livet. 1500:-

Kurs 8 Är det genetiskt möjligt att hålla tyst när frun kör bilen? Körsimulator 7500:- obegränsat antal.

Kurs 9 Lär dig skillnaden på fru och mamma Rollspel 1900:-

Kurs 10 Hur man lär sig att älska shopping? Andningsteknik, meditation samt mental träning. 500:- Alla anmälningar är bindande obegränsat antal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela