Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag orkar inte idag

Publicerad 2011-10-25 21:49:08 i Vanlig vardag,

Idag orkar jag inte skriva något inlägg. Jag hade bra underlag för Ante var den underbaraste av hästar att rida och fan vad jag älskar den hästen. Norton hade trampat på en sko så den satt väldigt löst och jag tog kort och så, men jag orkar verkligen inte skriva något.

Istället ska jag ägna mig åt att chatta med min nya chatvän. Det är mitt nya kvällsnöje och han håller mig vaken länge, alldeles för länge, men det är nog ömsesidigt. Jag är egentligen inte chattypen, men jag liksom längtar hem till datorn bara för att få avhandla dagen med honom. Det är jätteroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela