Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag förstår om ni ledsnat på mina JD-inlägg redan...

Publicerad 2011-10-12 20:41:50 i Vanlig vardag,

..fast grejen är den att jag gjorde dem på beställning åt en vän. Ni vet, det var det där med man. Det tog både lite tid och kraft, men det är han faktiskt värd.

Även om klockan inte är så mycket måste jag nog lägga mig idag. Imorgon kommer jag att träffa massa bönder och jag har en stark känsla av att jag kommer att känna en del av dem. Bäst att piffa till sig lite kanske. Nog för att jag lär vara skitig och dann när jag jobbat, men vafan, de är ju likadana hemma.

Jag hade hoppats på att en person skulle komma dit som inte kan, men jag får väl leva utan helt enkelt även om jag blev lite besviken. Nåväl, life goes on liksom.

Imorgon blir det nog ett JD-inlägg till, men sedan är jag tillbaka på banan med mina vanliga inlägg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela