Real Time Analytics

Livet På En Kant

Idag har vi avhandlat kärleksproblem och Bonde Söker Fru

Publicerad 2011-10-06 22:00:53 i Vanlig vardag,

Ja, idag har jag lagt in några inlägg. Jag bestämde mig för att vila från att rida då jag varit obeskrivligt trött tidigare i veckan så igår och idag hoppade jag över ridningen och pussade bara lite på mina hästar.

Kvällen har jag istället ägnat åt att prata med min guru om diverse saker. Kärleksproblem är något vi tycker om att avhandla. Jag har faktiskt aldrig träffat en man som så. För att vara en man är han faktiskt lite analyserande. Vi tittade också tillsammans på Bonde söker fru - femte bonden, men på varsin dator då. Det var lite underhållande faktiskt. Jag är ju inte direkt den tv-tittande typen. Tvn var faktiskt på för två veckor sedan. Då blev vi ju tvungen att avhandla även ämnet BSF, men det har vi gjort vid tidigare tillfällen också. Idag var dock första gången jag sett det på webben. Innan har jag sett det en och halv gång på tv. Andra gången somnade jag så jag vet inte om det räknas.

Nu ska jag lägga mig och imorgon är det fredag, men jag har redan bokat in även tidig lördagmorgon. Om det är sol borde jag kunna ta snygga bilder då. Här kommer en på MongoAnte och om ni undrar över grimman så var det enligt honom Norton som beställt hans tjänster. Jag kan ju tillägga att Norton bekräftade inte att han beställt någon tjänst av Ante.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela