Real Time Analytics

Livet På En Kant

Finns ju andra som uppskattar mig mer

Publicerad 2011-10-27 22:28:39 i Vanlig vardag,

Det här verkar vara min nya uppetid. Trött är jag, det kan jag erkänna, men jag somnar som inte ändå. I förrgår såg jag ett halvt avsnitt av Anno 1790 den här tiden och sedan somnade jag. Nu har jag letat igenom SVT Play och jag hittade inget annat jag ville se där.

Nåväl. Imuorgon är det fredag och det ska bli sjukt skönt att ha helg.

Förra veckan bjöd jag in någon till helgen, men det tänker jag inte göra den här helgen. Det var inget roligt att inte få något svar faktiskt. Funderar på att inte fråga den personen något mer ever för det är inget roligt att vara någon slags "ok, varannangång". Finns ju andra om man säger så, som kanske uppskattar en mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela